سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    مرا ببر

    شعری از

    علی سلطانی نژاد

    از دفتر سلطان ۱ نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۲۴ شماره ثبت ۷۴۰۵۵
      بازدید : ۳۵۸   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر علی سلطانی نژاد

    مرا ببر به دلت ، تاب این جهنم نیست
    که شانه‌ای به دل غم‌گرفته محرم نیست
     
    شبیه مرغ مهاجر شدم به دنبالت 
    کِه‌گفته‌ هرشب من،شب‌نشینی غم‌نیست؟
     
    دمار من بِدَر آورده، این نبودن تو
    بجنگ غصه‌ی عشقت،دلم که رستم نیست
     
    " به شب نشینی خرچنگ های مردابی"
     قسم بعشق تو، جایی برای مریم نیست
     
    جوانه‌ های امیدی که در دلم رویید
    برای ماندنشان، اشک جای شبنم نیست
     
    به آشیانه ی تو، می‌زنم نشانه ی عشق
    که خانه‌ی دگری، مستحق پرچم نیست
     
    طلایه دار عذاب دلم شدی، ای عشق!
    کسی‌که قدر و مُحرّم بهر شبش کم نیست
     
    #علی_سلطانی_نژاد
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۰۰
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و غمگین بود
    شهادت مولایمان تسلیت التماس دعا خندانک
    همایون طهماسبی (شوکران)
    يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۵۴
    درودتان
    بسیار زیباااااا
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    لیلا امریاس(پریسا)
    دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ ۰۱:۳۰
    زیبا و دلنشین
    طلایه دار عذاب دلم شدی ای عشق
    درود بر شما
    بهاره کیانی قلعه سردی(بهار)
    دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۳۴
    درودبرشما شاعر گرانقدر خندانک خندانک

    خیلی خوب و موزون خندانک خندانک


    دمار من بِدَر آورده، این نبودن تو
    به جنگ غصه‌ی عشقت،دلم که رستم نیست

    خندانک خندانک خندانک
    حمیدنوری(احمد)
    دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۱۵
    درودها دوست شاعرم خندانک خندانک خندانک
    بسیار زیبا و شیوا سروده ای دست مریزاد طاعات و عبادات مورد قبول حق
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0