شماره بیست هشت ؛ تیغ جفا
تیغ جفا به خانه یزدان چه میکند ؟
بر تارک علی(ع)شه مردان چه میکن ؟
شمشیر را به زهر بیالوده اند بسی
در دست یک شقی نه مسلمان چه میکند
فرق علی(ع)بحالت سجده بروی خاک
شمشیر به فرق ساجد سبحان چه میکند
لعنت به ابن ملجم ظالم مدام باد
در روز حشر با تش سوزان چه میکند
فرق علی(ع)شکافت ندانم دگر که او
با اشک چشم و آه یتیمان چه میکند
سجّاده پر زخون کف محراب همچنان
دریای خون که با مه تابان چه میکند
محراب شبیه به دریای پر زخون
شاهی فتاده باتن لرزان چه میکند
آندم خبر به خانه مولا که میرسد
با اشک چشم شاه شهیدان چه میکند
فرزند ارشدش حسن(ع) مجتبی همی
آن مظهر شکیب و ایمان چه میکند
زینب(س) از این خبر دل آزرده میشود
عباس(ع) باجبین درخشان چه میکند
هر چند فاطمه(س) به بهشت است جای او
الحال جز تدارک مهمان چه میکند
طفلی یتیم کاسه شیری بدست او
اشکی زچشم ؛ چاک گریبان چه میکند
اشکش چکد به کاسه شیرش چو ژاله ای
در ظرف شیر دُرّ ِ یتیمان چه میکند
فُزتُ به رب کعبه شنیدند از علی(ع)
قاتل دگر به لعن محبّان چه میکند
(گمنام) گدای خانه او بوده است مدام
اشکش چکد زچشم به دامان چه میکند؟
شنبه چهارم خرداد نود و هشت مصادف بانوزدهم رمضان
تقدیم به مدیریت محترم وهمه سادات
شورانگیز و زیبا بود
شهادت مولایمان تسلیت التماس دعا