جمعه ۲ آذر
احساس شادی شعری از محمدرضاذکاوتمند
از دفتر قصه دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۰۷ شماره ثبت ۷۴۰۰۲
بازدید : ۵۲۵ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر محمدرضاذکاوتمند
آخرین اشعار ناب محمدرضاذکاوتمند
|
احساس شادی
چنان کوکم که دل با ساز ِ هر تنبور می رقصد
در آوازم چنان مستم که نت مغرور میرقصد
دمی با هور می رقصم شبی باحور می رقصم
شبی در اوج پروازم که غم در گور می رقصد
سرودم شعر خود را با زبانی ساده تر اما
ردیفش با نشاط از عشق ِ این دستور می رقصد
از این احساس شیرینم عسل ریزد به لبهایم
در ین کندوی لبهایم گل و زنبور می رقصد
به شیدایی میان موی لیلی می نشانم گل
که دلبر پیش چشمانم مثال نور می رقصد
اگر در این غزل احساس شادی جا نمی گیرد
بنازم شعر زیبایی که در ماهور می رقصد
به حسرت می نگارم خوش خیالی های مشهودم
ذکاوت گرچه در رویای خود مسرور می رقصد
محمدرضا ذکاوتمند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود