سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        همراه

        شعری از

        رحمان مژگانپور

        از دفتر گاهی برای خویشتن میسوختم نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۳:۰۲ شماره ثبت ۷۳۷۱۷
          بازدید : ۴۴۳   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب رحمان مژگانپور


        همراه تر از من نیست، ای راه نسنجیده  
        گمراه ترین راهی، ای دورترین مقصد
        تو دورترین راهی،گمراه ترین همراه
        خورشید نمیتابد،وقتی که تو را دارد
        وقتی که تو را دارد، خورشید نمیتابد
        مانند جهانی که گم کرده تو را در خود
        گم کرده تو را در خود مانند جهانی که
        در خویش فرو میرفت با دست خودش گم شد
        ای رنگ فراموشی با هیچ هم آغوشی
        در عشق نمیکوشی گم کرده تو را این من
        میجویمت اما نه هرگز نشوی پیدا
        گمگشته ی صد شهری ای عطر به پیراهن
        ای نام غرور آور ای طالع بیداری
        شب زنده تر از من نیست شب را به که میپوشی
        محکوم دو لب فنجان با قهوه ی تلخی که
        من مینگرم آن را وقتی که تو مینوشی
        وقتی که تو مینوشی من مینگرم آن را
        آن لحظه که بیدارم آن لحظه که میخوابی
        تو محو جهانی که از خاطره ها میرفت
        من اوج فراموشی هر آن که تو میتابی
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۹:۱۸
        بسیار زیبا و جالب بود خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۵۹
        درودتان
        خندانک خندانک خندانک
        شعله(مریم.هزارجریبی)
        چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۰۳
        درود بسیار زیبا
        مهدی سالوند (مهدی)
        چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۲۲
        درود بر شما

        خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۰:۰۲
        درود بر شما خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0