جمعه ۲ آذر
ایستگاه قطار شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۳:۵۴ شماره ثبت ۷۳۵۱۴
بازدید : ۵۲۷ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
بمان تا دلم کمی آرام شود بمان
بگذار قطار برود
تا دلم کمی آرام شود بمان
این ایستگاهی برای قلب من است
و این ایست گاهی برای قلب من
تا دلم کمی آرام شود بمان
من مستم زبوی تو بگذار بنگرند
بگذار تا ببویمت
تا دلم کمی آرام شود بمان
من فارغم ز نگاه مردمان زیرا
دل من مدهوش دیدگان سیاه توست
تا دلم کمی آرام شود بمان
دیریست که دیده ام به لبهایت آشنا نشد
چندی بخند تا قند دلم آب شود
تا دلم کمی آرام شود بمان
هی نگو وقت رفتن شده قطار آمد
بگذار برود،بنشین تا قطار بعد
تا دلم کمی آرام شود بمان
چشمک مزن که مجنون نمی شوم
زیرا که چوب خط دلم از این قاعده پر است
تا دلم کمی آرام شود بمان
وقت رفتن شده تو میروی باشد
برو باشد برو ولی
تا دلم کمی آرام شود بمان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود