دوشنبه ۲۸ آبان
بهار دل شعری از حامد برزگر
از دفتر شعر و خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۸:۲۵ شماره ثبت ۷۳۳۹۸
بازدید : ۵۲۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب حامد برزگر
|
بهارم
بهارم تو که باشی چه شوم
مثل بارون بهار قطره شوم
مثل بارونی زده ،بردل دیوار
مثل ابری که شده ،چتر سپیدار
مثل چرخی که شده،چرخ فلک را،پدیدار
مثل روحی که رود درون جسمی
وشود زنده و بیدار
مثل اون برف، که شده قطره آبی
درپی رود روان
مثل رودی که روان گشت
وشدش سیل خروشان
مثل سبزه که زده
بردل کوه ،چمنزار
مثل کوهی که شده
در سر راه ،پدیدار
همچو آبی که روان
در پی فصل زمستان
یخ نزد چشمه جوشان تنم
و نگشت سرد و زننده شکننده
مثل آواز پرنده
نغمه عشقبهاری
می نهم در دل دلدار
بهارم،بهارم تو که باشی
همه سرمای تنم
میشود مثل بهار
آره ،گرمای تنم
همیه ناز تو را کرد ،خریدار
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون نظر لطف تونه | |
|
ممنون لطف دارید | |
|
ممنون | |
|
ممنون استاد گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود