يکشنبه ۴ آذر
کوچه ی خاطره ها شعری از مینا یارعلی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۴۶ شماره ثبت ۷۳۳۱۹
بازدید : ۴۴۱ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر مینا یارعلی زاده
آخرین اشعار ناب مینا یارعلی زاده
|
"کوچه ی خاطره ها"
تک چراغ دلم تویی
دل، آمدن تو را
لحظه شماری می کند
سنگفرش کوچه هم
خود شاهد است
خشت بر خشت دلم
آرزو دارد تو را
می رسی کی از کدامین سو؟
این کوچه ها ی کهنه ی پر خاطره
از بس که اشتیاق آمدنت را
با خود کشیده اند
رنگ بر چهره ندارند
خرسند مباش که بی سبب تا خود صبح
چراغی به راهت روشن مانده باشد
آخر ای خورشیدِ جانم!
تنها چراغ روشن کاشانه ام تویی
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس گرامی بسیار زیبا درود بر شما👏👏👏🌺🌺🌺 | |
|
سلام و سپاس مهربان ممنونم از نظر و حضور ارزشمندت 🌺🌺🌺❤ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود