يکشنبه ۲۷ آبان
سیب شعری از رضا عزیزی (رهگذر)
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۹:۰۰ شماره ثبت ۷۳۲۷۸
بازدید : ۴۱۰ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر رضا عزیزی (رهگذر)
آخرین اشعار ناب رضا عزیزی (رهگذر)
|
به گرمای دستت قسم،
به داغ همین شعر سرما زده
به فصل عجیبی ، پر از حادثه...
قسم به بهاری که بی" تو"...
بهاری که بی "ما" شده
به دردی که بی تو ...،
به مردی که تنها شده
به سیبی که چرخید و چرخید و ...
بعد
شدش لب زده...
شُدش دل فریب ...
شُدش غم زده...
قدم میزنم در دو چشم ِ تو
اما چه سود
که پرسه به چشمان تردید و اما، زدن...
گمان میکنم که از قلب تو رفته ام
چه سردی چه دوری ،
تو با شعر من...
بگو قلب تو
کجای دلم بسته شد...
وَ اما کجای جهان دلت وا شده...
#ر_ع
#رهگذر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود