جمعه ۲ آذر
قتلگاه شعری از یحیی بزرگی پور
از دفتر قلم نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ۱۸:۴۲ شماره ثبت ۷۲۸۸۶
بازدید : ۷۱۳ | نظرات : ۷۰
|
آخرین اشعار ناب یحیی بزرگی پور
|
یارب این دنیا ، قتلگاه است
کنون و آخرت ، پرتگاه است
دوزخ ببوسم ، پناهگاه است
آرزوی مردمم ، آرامگاه است
فقر و بدبختی،کمینگاه است
این دلخوشیم ، زادگاه است؟
گر حق گویی ، پاسگاه است
وارونه و جلب ، دادگاه است
اسیر و زندان ، قرارگاه است
به دم اعدام ، سحرگاه است
نقطه رهایی ، گیجگاه است
سحر سجود و شامگاه است
تعظیم و خراف، بارگاه است
که حتی بوسه، قدمگاه است
این که گفتیم، ایستگاه است
یارب عبورم، خواستگاه است
بهار بی بهار ۹۸
یحیی بزرگی پور
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما جناب استکی | |
|
قربان شما متشکرم | |
|
سپاس هااااا شما عزیزید مخلصیم و ارادتمندیم من فامیلی ام بزرگی هستش ولی خودم کوچیکم و خاک تمام دوستان بسیار سپاسگزارم | |
|
سپاس هاااا | |
|
سپاس هاااا | |
|
سپاس هاااا متشکرم | |
|
سپاس هااا زنده باشید | |
|
........ | |
|
سپاس هاااا جناب تنهایی مخلصیم و ارادتمندیم من خاک تمام دوستانم عزیزید شرمنده نکنید متشکرم | |
|
شما تاج سرید استاد بزرگی پور عزیز...زنده باشید و سر فراز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود