پنجشنبه ۱ آذر
خلوتی دوباره شعری از اعظم قارلقی
از دفتر شبرنگ نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ۰۳:۱۵ شماره ثبت ۷۲۶۵۲
بازدید : ۱۲۵۱ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب اعظم قارلقی
|
آسِمان به بسترِ ایوان
با همان قیافه در فنجان
موجی از اِشاره درچشمت
یک بغل ستاره در قندان
روی آتشِ دلِ عاشق
کِتریِ ترانه می جوشد...
چای و قهوه را به زیبایی
خلوتی دوباره می نوشد
عاشقانه می تراود باز
چشمکی ز نرگسِ عاشق
می رود به حوضِ سرخ آبی
کاغذی به صورتِ قایق
می پرد ز جای خود برگی
شوخیَش گرفته با باران
قطره قطره، آبِ روشن را
گل بغل گرفته در دامان
حسِ وا شدن... گراییدن
شعله را شبانه پاییدن
مرحبا چه کُرنشِ نابی
پیشِ تو فقط خرامیدن
عاشقی به میل خود پنهان
مثلِ غنچه در دلِ گلدان
باورم نمی شود با من
خنده را گرفته ای آسان
در بهارِ زندگی، باران...
می کِشد حجابی از بالین
تا نیایشم کنی یک شب
می رسم به لحظه ی آمین
اعظم قارلقی (خالقی)
۱۳۹۷/۸/۴
۱:۴۴
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود