پنجشنبه ۱۷ آبان
گناهِ باران شعری از نیلوفراسفندیاری
از دفتر لیلی خاموش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ ۰۲:۰۴ شماره ثبت ۷۲۶۳۰
بازدید : ۵۶۰ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر نیلوفراسفندیاری
آخرین اشعار ناب نیلوفراسفندیاری
|
شعر من ، تحفه ی دل ، بدرقه ی باران است
شعر من زاده ی خالی شدن از یاران است
بعد او شعر به کاشانه ی ما چون نان است
این تسلای دل و خاطر من، آتشِ یخبندان است
من نگویم که این خانه ز باریدن او ویران است
در هوایش به سرسبزی آلوده زمین، ایمان است
بار دیگر که بیاید عطش یاران را، نَمِ او درمان است
باورت باد که این عهد میان من و او پیمان است
و گنهکار، زمینیست که نا خواسته بالینِ گنهکاران است
دردِ من سوختن نابترین شعر جهان ، ایران است
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس بیکران | |
|
درود و سپاس بیکران | |
|
سلام بزرگوار. سپاس بیکران . پاینده باشید | |
|
درود و سپاس بیکران | |
|
درود و سپاس بیکران | |
|
درود و سپاس بیکران | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود
دستمریزاد