جمعه ۲ آذر
دیوار بی پنجره شعری از جواد بخشی زاده
از دفتر بغض یک شاعر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ ۰۷:۲۳ شماره ثبت ۷۲۵۸۷
بازدید : ۲۵۹ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب جواد بخشی زاده
|
و در این جهان
ما خلاصه میشویم در
حجم کوچکی از اتاق
دیوار در دیوار در دیوار
دیوار منهای پنجره
سقفی به وسعت آسمان
وسعتی به توان دلتنگی
من حواسم را به گوشه ای
از اتاق پرت میکنم
خواهر نگاهش را به عروسک
عروسک بی سر
خواهرم پای چرخ خیاطی قد کشید
مادر در آشپزخانه به کودکی مان طعم داد
و مادر تقلایی برای جوان ماندن نداشت
پدر اما با ما نبود و نیست
چشمهای نگران مادر
به سمت در
به بدرقه پدر
و من هنوز حواسم پرت کودکی ام است
کاش میتوانستم
کودکی مچاله شده ام را
در آلبوم عکس خانوادگی مان چال کنم
کاش می توانستم
از پنجره ی نداشته اتاق به بیرون تماشا کنم
#جوادبخشی_زاده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباااااا