شنبه ۳ آذر
کجای کاری شعری از محمد غفاری
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ ۲۱:۴۸ شماره ثبت ۷۲۴۹۳
بازدید : ۶۷۶ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب محمد غفاری
|
تیرعشقت به خطا رفت کجای کاری
می و پیمانه یک جا رفت کجای کاری
قلبی که تیر خطا خورد ز دستان شما
هر چی که داشت به فنا رفت کجای کاری
تو نشستی که دل ما ببری با نازت
دل ما قبل شما رفت کجای کاری
دیر امد به سر عقل دل بیمارت
این طبیبم دگر از دست شما رفت کجای کاری
می بریز پشت می و میکده را اتش زن
وقتی که جام شما رفت کجای کاری
توبه کن توبه شکستن کارهرروز شماست
این دفعه توبه ی ما رفت کجای کاری
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد عزیز ممنونم از نظر لطفتون | |
|
سلام بانو یوسفی ممنونم از نظر لطفتون | |
|
سلام استاد عزیزم ممنونم از نظر لطفتان | |
|
سلام بانو ممنونم از نظر لطفتان | |
|
سلام استاد عزیزم ممنونم از نظر لطفتون | |
|
سلام استاد عزیزم ممنونم از نظرلطفتون | |
|
سلام ممنونم از نظر لطفتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.