پنجشنبه ۱۷ آبان
گل اشک شعری از نیلوفراسفندیاری
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ۱۳:۳۲ شماره ثبت ۷۲۳۷۲
بازدید : ۷۲۹ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر نیلوفراسفندیاری
آخرین اشعار ناب نیلوفراسفندیاری
|
اشک را کاشته بودم،
که از آن کینه بروید
گل داد!!!
گل بینام که اینجاست
ساده تردستی دنیاست
این گل بهت من از کینه مبراست
حاکم مهر به ته مانده نفس، گوشه ی دنیاست
و گلی هست به هر نام، که زیباست
|
نقدها و نظرات
|
سلام دوست عزیز ممنونم از استقبالتون عیدتون مبارک | |
|
سپاس از لطف شما | |
|
درود و سپاس از توجه و همراهی شما | |
|
درود و سپاس از توجه شما | |
|
درود و سپاس از نگاه زیبای شما | |
|
درود و سپاس
سال نو مبارک . بهارتان زیبا | |
|
سلام . ممنونم همراه گرامی . سال نو مبارک . بهارتان زیبا .پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به سایت شعرناب خیلی خوش آمدید عیدتون مبارک