شنبه ۳ آذر
تجدید نظر کن شعری از محمد غفاری
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۲۹ شماره ثبت ۷۲۲۱۲
بازدید : ۴۶۰ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب محمد غفاری
|
به جرم عاشقی محکوم گشتم
به تبعید از دل دریایی تو
بیا این بار تجدید نظر کن
که میترسم من از تنهایی تو
میدونم مثل من تنهاترینی
دلت درگیر دنیای کسی نیست
رها کن قلبتو زنجیرو بشکن
که سهم ما ز دنیا بی کسی نیست
یه مردابه بدون تو دل من
کویر خشکه که بارون ندیده
از اون روزی که قلبم رو روبودی
یه طعم تازه از دنیا چشیده
بیا این بار تجدید نظر کن
کنار هم به فردا پل بسازیم
منو تو فصل زیبای بهاریم
بیا فردامونو از نو بسازیم
تو که باشی زمستان هم بهاره
کویرم تو دلش سبزه میکاره
برای عشق ورزیدن به چشمات
دل دریاییم دل کم میاره
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم استاد عزیز از نظر لطفتان | |
|
ممنونم از نظر لطفتان استاد عزیز | |
|
ممنونم از نظر لطفتان استاد عزیز | |
|
ممنونم از نظر لطفتان استاد عزیز | |
|
ممنونم از نظر لطفتان استاد عزیز | |
|
ممنونم از نظر لطفتان استاد عزیز | |
|
ممنونم از نظر لطفتان استاد عزیز | |
|
سال نو شماهم مبارک انشالا سال خوبی پیش رویتان باشد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود