جمعه ۲۵ آبان
هيچ شعری از محسن نظرپور
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۱ ۱۹:۵۷ شماره ثبت ۷۱۷۶
بازدید : ۹۲۹ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب محسن نظرپور
|
هيچ
چگونه شك كنم من
بر اين حضور سرشار
يك دم از اين عبورت
راهي دگر نگيرد
ما رهروان ظلمت،
آن ها مسير خورشيد
با شب حقيقتي هست
با روز سر نگيرد
بر آسمان اوهام ،
پرواز پر توهم
ما بال را شكستيم
اين بال پر نگيرد
جنگ است جنگ خونين
در يك جدال خاموش
خيراند آن جماعت
رنگي به شر نگيرد
بر گوش بانگ آيه
هر روز مي سرايند
گنگ اند اين جماعت
فرياد ، كر نگيرد
آتش زنند جان را
تا جان وصال يابد
ما غسل كفر كرديم
آتش به تر نگيرد
سلطان آن جهان اند
با كاخ خود ز رويا
ما مفلسان شهريم
درويش زر نگيرد
آن ها خداي دارند
با ورد ِ وحشت از او
ما هيچ مي سراييم
راهي دگر نگيرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.