جمعه ۲ آذر
گیتار شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر هیمالیا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۳۴ شماره ثبت ۷۱۵۷۸
بازدید : ۷۹۲ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
بعدِ مـن هـر کس بیاید یار و غمخوار تو نیست
مهــربــانم شیطــنت کــردن ســـزاوار تو نیست
.
آنقَـــدَر زیبــــا و جـــذابی کـه بــــاور کــن گـلم
هـر کـه با یکبــار دیــدن دسـت بـردار تو نیست
.
عشق تو دیـواره های تخت جمشیدَ ست و چون
هر کســـی شایستهء تکـیه به دیــوار تو نیست
.
چنـــگ در موسیــقی گیســوی نــاز انــداخـــتم
هیچ کـس جـز من حریفِ رقصِ گیتار تو نیست
.
زورکـی هــم باشد ای جـذاب جـان می بوسمت
ناز کمتــر کـن عــزیزم دل که سـربـار تو نیست!
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب جناب عرفانی عزیز سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم جناب طهماسبی عزیز لطف تان پایدار | |
|
سپاس شاعر گرامی موفق باشید | |
|
سلام و عرض ادب شاعر عزیز سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سرودید