شنبه ۳ آذر
می شویم شعری از بردیا امین افشار
از دفتر گل سنگ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ۲۲:۰۸ شماره ثبت ۷۱۵۰۸
بازدید : ۳۶۷ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر بردیا امین افشار
آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار
|
جنگلیست در پیش رو گسترده
سپید و سیاه ، گرم یا سرد
چون نهالی در آن می رویم
زیر آسمان تاریکش
با درخشش مهتاب در شب
بر خاک سردش ، ره می پویم
می کوبد طوفان در به رویم
می نشینم خسته و با نسیم
سخن از لطافت ابر می گویم
می سوزاند ، آتش ریشه ها را
از لبان گل سرخ اما من
عطر زیبای زندگی می بویم
می کِشد گرگ ، زوزه از درندگی
می گسترد جغد ، بال در آسمان
و من خورشید را ، در شب می جویم
خشکیده در آغوشِ ابر باران
می گشویم چون به وقت سحرچشم
غبار را با اشک می شویم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود