شنبه ۳ آذر
سال نحسی شعری از محمد غفاری
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۰۱:۰۸ شماره ثبت ۷۱۳۹۹
بازدید : ۹۶۴ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب محمد غفاری
|
امسال سال خیلی نحسی بود
تو فصل برداشت حتی قحطی بود
یک کیلو گوجه قیمت خون شد
هر عاقلی این روزا مجنون شد
یه لقمه نون یا صفره ای خالی
عیده ولی یه عید پوشالی
پدر شده شرمنده ی فرزند
یا کودکی در حسرت لبخند
عیده ولی دیگه بهاری نیست
امید به روزای کار ی نیست
عیده ولی هفت سین کم داریم
یک صفره بی اجیل و غم داریم
با تشکر از همه عزیزان بدون هیچ قصدو غرضی این شعرو نوشتم
در کل شرح حال خیلی هم وطن انمان که واقعا زیر خط فقر هستن
و عیدی رسید و خیلی پدر مادرا شرمنده بچه هاشون میشن
خیلی بچه ها حسرت کوچیکترین چیزا رو میخورن حتی یه کفش و لباس برای عید باید مراعات کنیم موقه خرید شاید کسی توان خرید نداشته
با تشکر
با امید سال بهتر
واقعا امسال سال خیلی نحسی بود حتی برای خودم
با تشکر از سایت شعر ناب
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود