جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ایرج محرم پور(صوفی خموش )
آخرین اشعار ناب ایرج محرم پور(صوفی خموش )
|
در حوالی ساعت رفتنت
حرف زیادی برای گفتن نمانده
جز یک خداحافظی تلخ
که مترادف است
با تمام جملات عاشقانه
ویک نگاه خیس
به ردپای جامانده
از گذر بی خیال تو
وغصه دار شد ن این جاده بی انتها
که جز رفتن تو
هیچ تصویر عاشقانه ای
در ذهن ندارد
|
نقدها و نظرات
|
درودتان استاد بانو سپاسم از مهر حضرتعالی | |
|
درودتان استاد استکی نازنینم سپاسگزارم از محبت بهترینم | |
|
سلام مهر بانو استاد یوسفی درودبر مهر بانو بسیار سپاسگزارم از لطف و مهر استاد | |
|
درودتان جناب دکتر نازنینم سپاسم از استاد بخارائی | |
|
درودبر استاد طهماسبی نازنین سپاسم از حضرتعالی | |
|
دروتان استاد انصاری نازنین سپاسگزارم از حضرتعالی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جز یک خداحافظی تلخ
که مترادف است
با تمام جملات عاشقانه
درودبرشما
زیبا قلم زدید