دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر محمد جواد انصاری
آخرین اشعار ناب محمد جواد انصاری
|
شبی از نیمه گذشت و همه جا بارانی
کوچه و قلب و دل و خاطره ها بارانی
دفتر خاطره انگار به حرف آمده بود
خطی از جوهر مشکی و صدا ، بارانی
موج طوفان بلا بود که باز آمده بود
بهر یادآوریِ آن مَهِ ناز آمده بود
ورقی خورد و شدم همسفر گوشه ی پیل
چه خیالی? چِقَدَر چشم نواز آمده بود
دفتر خاطره این آتش بیداد ْ نشان
این سیاهی ستم در شب فرهاد ْ دلان
زخمه ی عشق به جان من بیچاره نواخت
این جفا پیشه ، به شب های غمآهنگْ نشان
تیشه ای بود به جا مانده ز اوهام زمان
خط پاییز به اوراق غم افزای خزان
جوهر تیره همان ماهیت روز ازل
نقشی افکند به خاکستر بی نام و نشان
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود 🌺🌹 تشکر فراوان 🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود و سلام تشکر فراوان 🌹🌹🌺 | |
|
سلام و درود بی پایان ممنون . نظر لطفتونه تشکر و سپاس فراوان دوست عزیز 🌹🌺🥀⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبابود