چهارشنبه ۲۳ آبان
|
دفاتر شعر حسن مصطفایی دهنوی
آخرین اشعار ناب حسن مصطفایی دهنوی
|
« رمز مُشت »
كاخي كه سرنگون شده از حكم داوري
از رمز مُشتِ سيد اولاد حيدري
در هم بريخت، كاخ دغلكار كج مدار
از رمز مُشت سيد و سبط پيمبري
دستي برون نمود ، خميني (ره) زِ آستين
در هم فشرد ، دست دغلكار ابتري
مشتي گره نمود ، خميني(ره) به روزگار
ويران نمود ، كاخ جفا و ستمگري
ايران دوباره اوج گرفت ، از نظام دين
نظمش بـكند ، ريشه ي ظلم جفاگري
ايرانيان به همـت مـردان بـگرويد
با وحدت كلام ، زِ دين پيمبري
ايرانيان هميشه به حق ، معتقد شويد
با نظم دينِ حق ، بِـرهيد از ستمگري
نامي زِ دين حق ،زِ خميني شعار يافت
ايران رها شد از دغل و كِبر و خودسري
بازا دوباره نام خميني(ره) شعار شد
ايرانيان بـر آن گرويدن سراسري
تا دين حق و نام مسلماني است شعار
با اين شعار بـر همه كفري ، مظفري
دستور دين ما زِ خميني(ره) شد انقلاب
ملت به انقلاب نمودن دلاوري
اي داور زمانه خميني(ره) به هوش باش
با حكم دين حق ، بـتوان كرد داوري
اسلاميان تمام چو يك عضو و پيكرند
عضوي جدا نمي شود از عضو پيكري
اسلاميان كه عقل سليم اند وگوش وهوش
اين عضو متصل به همند، همچو پيكري
اسلام دين حق و حقيقت يك پيكرند
شايد حسن ،يكي تو از آن عضو پيكري
٭٭٭
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی نظر لطف شماست | |
|
درود استاد عسکری تشکر نظر لطف شماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان هماره نویسای زیباییها