مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۲۵ آبان
سرزمین عشق و امید شعری از محمد خسروی فرد
از دفتر مهر نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ۲۱:۳۹ شماره ثبت ۷۱۰۷۶
بازدید : ۳۵۱۲ | نظرات : ۱۶
آخرین اشعار ناب محمد خسروی فرد
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
میشه مگه با تو نباشم من
ای سرزمین عشق و امیدم
من عاشقانه دوستت دارم
من عاشقی را با تو فهمیدم
....
ای سرزمین مادری امروز
پیمان خود را با تو می بندم
من خاک پاکت می شوم روزی
یک بار دیگر باز می خندم
....
روزی برای عشق و آزادی
در دامن مهر تو افتادم
دورم من از آیین اهریمن
در مهر تو همواره آزادم
....
چون سرو دارم ریشه در خاکت
خاک تو باشد مرهم دردم
می میرم و روزی شدم زنده
بی تو به دنیا بر نمی گردم
....
با دشمنان آماده ی پیکار
دست رفیق و دوست می گیرم
در راه تو ای میهنم ایران
می جنگم و خوشحال می میرم
نقدها و نظرات
درود بر استاد عزیز و گران قدر جناب استکی
سپاس از کلام ارزنده و حضور کریمانه ی شما
درود بر شاعر بزرگوار بانو یوسفی
بی نهایت سپاسگزارم
پاینده باشید
درودها جناب رفیعی ارجمند
مهرتان را سپاس
درودها جناب شوکران شاعر ارجمند
سپاس از مهربانی شما
درود بر جناب سالوند گران قدر
سپاس از حضور ارزشمند شما
درود استاد عزیزو ارجمند جناب صادقی
سپاسگزارم
پاینده باشید
درود جناب مصطفایی ارجمند
مهر حضورتان را سپاس
پاینده باشید
درودها شاعر ارجمند بانو خزاعی
سپاس از حضور ارزشمند شما
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حماسی و زیبا بود
دروصف ایران عزیز و سرافراز
دستمریزاد
موفق باشید