يکشنبه ۴ آذر
سلام به خدا شعری از شهرام عمرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ۰۰:۴۹ شماره ثبت ۷۰۹۹۶
بازدید : ۳۲۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب شهرام عمرانی
|
تویی که در خلوت خود راز و نیاز میکنی
ثنای بر خدای خود وقت نماز میکنی
سلام ما را برسان ما که بدان عالمیم
جملگی رند و فاسدیم نیست نشان که آدمیم
بگو هماره سر کشی کرده و رنگ فروخته ایم
نیاز به دوزخ تو نیست در همه حال سوخته ایم
بگو سلام باد خدای جاه و مقام برده ایم
و گو گرسنه نیستیم هرچه که بوده خورده ایم
سلام گرمی بکن و چنان که خود نمیکنیم
بگو که ما شنای در حوض رخام میکنیم
خدای را پیام رسان که هر چه بود شنفته ایم
بانگ اذان کن خموش که خسته ایم و خفته ایم
بگو نکن خودت اسیر که ما بهشت نمیرویم
نه یک جنان که صد جنان زمین ناب خورده ایم
اگررسالتت شود نزد خدا هنر ز ماست
هر چه تشکر از تو کرد بابت ما مزد ماست
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد والا سپاس از گرمی حضورتان در پناه حق مانا باشید | |
|
درود بر بانوی ارجمند سپاس از حضور پرمهر و نظر لطفتان در پناه حق مانا و جاودان باشید | |
|
درود بر شما سپاس از حضور همیشگی و پر مهرتان در پناه خدا باشید و شاد | |
|
درود بر استاد ارجمند سپاس از حضور سبزتان در پناه حق جاودان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
رندانه و زيباست