چهارشنبه ۱۶ آبان
شده آشفته شوی.. شعری از سمیر آبشار (هیمه)
از دفتر غمگوشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۰۴ شماره ثبت ۷۰۶۹۱
بازدید : ۳۶۳ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)
آخرین اشعار ناب سمیر آبشار (هیمه)
|
شده آشفته شوی بی آنکه بدانی علت؟
آنگاه چنان تنگ گرفته باشد قلبت ؟
شده آیا در سینه نفس تنگ شود ؟
گوئیا سقف فرو آمده بر کاشانت...
تو اگر تجربه داری ز این حس عجیب
پس تو هم اشک ریخته ای بر بالینت
گر چنین است آشنایی ز تو بالاتر نیست
گرچه دور است کاشانه من از کوی ات
جز نگاه من و تو نیست زبانی به سخن...
بخواهم حرف دلت شنوم ، بنگرم بر رویت
شیوا تر از فریاد نگاه ندیدم هرگز
گر نگاهی خواندی عشق شده آئینت
سمیر آبشار
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام.سپاسکذارم. و متشکرم از نقد و راهنمابی شما.. از شعر شما هم لذت بردم... بر روی چشم... در پناه حق | |
|
سلام.سپاسکذارم. و متشکرم از نقد و راهنمابی شما.. از شعر شما هم لذت بردم... بر روی چشم... در پناه حق حذف
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود
مزین به نقد نافذ جناب مودب عزیز