یاودود
منم ان مرغ دریای که دنبال تو افتادم
تو هم بودی پرستویی که من را بال و پر دادم
یه اقیانوس دور از هم ولی مید دارم من
به دیدارت در ان ساحل . به این امید دلشادم
بگو وقتی که من دورم تو در کوچی و یا ماندن ؟
بگو سر گرم پروازی و یا دوری زه ابعادم ؟
شکارم کرده ای جانا به قلبم خورده اسیبت
من افتادم به دامت باز میگویم که صیادم
در این پرواز پی در پی سلامت میکنم بانو
سلامم رفت تا بالا و شد باران فریادم
عزیزم مرغ دریایی دورنگی در وجودش نیست
زمان افتاده در دریا نگویی من چه شیادم
تو شیرینیه دنیامی برایت میکنم پرواز
و موجی کوه دریا شد . نمیدانست فرهادم
خزان امد در این دریا خزه از عمق می افتاد
ولی من با پرستویم زمستان ها هم ابادم
صدف ها در به دادند و مروارید میخندد
نمک در اب شیرین شد و میگوید که دامادم
نمیگیرم دگر ماهی که صیدم دست یک ماهی
نکن باور که من شادم نبین پرواز ازادم
نمیدونی تو این روزا چقدر حالم پریشونه
منم ان مرغ دریایی که از دوریت ناشادم
دود