جمعه ۲ آذر
چون زمستانی شعری از مهدی تنهائی
از دفتر شب های مهتابی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۲۱ شماره ثبت ۷۰۲۱۲
بازدید : ۵۶۵ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
#م_ت_
آمدی در کوی ما بار دگر غو غا کنی...
این دل وا مانده را سر گشته و شیدا کنی...
با جفا و بی وفایی؛ دا ده ای عمرم به باد...
خود نمی دانی چه غمها، در دلم بر پا کنی...
همچو صیاد زبر دستی ولی این صید را...
میکنی زخمی رها ؛ صید دگر پیدا کنی...
چون زمستانی پسِ یلدای امسال آمدی...
تا دو چندان این جهانم را پر از سر ما کنی...
سوز سر ما ی دلت تا استخوان دارد اثر...
کاش روزی قلب خود را مونس گرما کنی...
#م_ت_
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس مهرتان | |
|
سپاس بانو | |
|
سپاس بانو | |
|
سپاسگزارم جناب طهماسبی عزیز | |
|
سپاس مهرتان جناب شیاسی عزیز | |
|
سپاس از مهرتان استاد دهنوی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود