جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سید فرهاد شریفی (پژواک)
آخرین اشعار ناب سید فرهاد شریفی (پژواک)
|
من تو را از عمق جان بردیده دعوت می کنم
من همه، تنهایی ام را با تو قسمت می کنم
در خیالم روز و شب هر جا که هستم با منی
اینچنین پیوسته با دوریت عادت می کنم
در گریز از این جهان و مردمی بی محتوا
از همه دل کنده ام سوی تو هجرت می کنم
روز روشن نیست اینجا عاشقی دل سوخته
درد هجران تو را با شب حکایت می کنم
قبله باشد سجده گاه مومنین وقت نماز
من به سوی چشم تو عرض ارادت می کنم
سجده کردم هر کجا نام تو آمد بر لبم
این چنین رسم ادب را من رعایت می کنم
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بانوی بزرگوار | |
|
سلام بر شما دوست فرهیخته | |
|
درود بر شما استاد عزیز و بزرگوار بنده نوازی فرمودید، بسیار سپاسگزارم | |
|
لطف شما پایدار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.