مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
دوشنبه ۲۸ آبان
دفاتر شعر زهرامیرزایی (ارنواز)
آخرین اشعار ناب زهرامیرزایی (ارنواز)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
وقتی هوای اطرافم
از عطر گل های یاس پر می شود ...
می فهمم دوباره قصد آمدن داری
باز هم چشم انتظارت می شوم
تا دوباره چشمان مهربانت را ببینم
و من ...
این لحظه ها را دوست دارم
لحظه های چشم انتظاری...
لحظه های به تو رسیدن...
# زهرا_میرزایی(ارنواز)
نقدها و نظرات
درود بر شما بانوی نازنین
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست عزیز دل
بی نهایت سپاسگزارم از محبت شما
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد یونسی ارجمند
ممنونم از حضور پر مهر تان
بی نهایت سپاسگزارم از محبت شما
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما جناب برهانی والامهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
عالی حضور پر مهر شماست مهربان
بی نهایت سپاسگزارم از محبت و بزرگواریتان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما جناب فلاحی گران ارج
ممنونم از حضور پر مهر تان
عالی حضور پر مهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما جناب شیاسی گرانمایه
ممنونم از حضور پر مهر تان
عالی حضور پر مهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد طهماسبی گرانمهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد نوری ارجمند
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد شفاعت گرانقدر
ممنونم از حضور پر مهر تان
بسیار سپاسگزارم از محبت شما
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما جناب نیک طبع گرامی
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زيبا و سرشار از احساس بود