جمعه ۲ آذر
مال من است شعری از غلامرضا شیبانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۴۳ شماره ثبت ۶۹۷۰۹
بازدید : ۳۲۳ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب غلامرضا شیبانی
|
تکه ای از آسمان مال من است
این زمین و این زمان مال من است
یک ستاره ، بلکه بیشتر از یکی
در دل این کهکشان مال من است
ای که میدانی خدا را مال خود
خالق این جسم و جان مال من است
در میان مردمی که دائماً در گریه اند
گریه های ناگهان مال من است
گفته حق ، پیدا و پنهان خوب باش
آشکار است این نهان مال من است
چشمه ساران را همه دیدند ، ولی
حس این آب روان مال من است
دکتر شیبانی
|
نقدها و نظرات
|
استاد استکی معزز و بزرگوار بسیار سپاسگزارم🌷🍃🌷 | |
|
سپاسگزارم گرامی پاینده و شادکام باشید | |
|
ممنونم ، استاد بزرگواری میفرمایید🙏🌹🙏 | |
|
درود بر شما دوست گرامی برقرار و تندرست باشید🌹 | |
|
سپاسگزارم ، دوست ادیب و بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود