جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
#م_ت_
باران را دیدی چه مشتاقانه می بارد...چرا که باریدن در قاموس اوست...
بی منّت و یکسان...بر خار یا بر گلستان ...
بر جنگل سبز و بر شو ره زار سوزان...
افسوس مثل باران نبودی....تا باریدن را بیاموزی...
تاآنگونه که مشتاق تو بودم چون کویر تشنه ی سالیان بی آبی...
مشتاقانه بر من باران محبّت؛ بباری...
و سیراب کنی بذر عشقی را که در دل داشتم...
افسوس نباریدی و افسوس گذشتی...
چون ابری که با وزش نسیمی می گذرد...
اما بدان من همان کویر تشنه ام...
صبور و رنجور...
شو ره زار قلبم همچنان مشتاق توست...
و بّذر عشقت را همچنان دردل نگاهبانم...
#م_ت_
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی عزیز نگاهتان زیباست | |
|
سپاسگزار لطف و تو جه و حضور گر مت هستم جناب طهماسبی عزیز | |
|
سپاس مهرتان جناب شیاسی عزیز | |
|
سپاس مهر تان جناب انصاری عزیز | |
|
سپاس مهر تان بانو یو سفی عزیز...زیبا نگاه شماست ...و حضور گر متان موجب دلگرمی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود