جمعه ۲ آذر
عشق و دلدادگی شعری از محمد حیدری دزفولی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۲۰:۰۸ شماره ثبت ۶۹۵۵۸
بازدید : ۱۱۸۵ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر محمد حیدری دزفولی
آخرین اشعار ناب محمد حیدری دزفولی
|
تو که خود دانی تمام وجود منی
ای دلبر زیبایم
با وجودت بهشت چه معنایی می تواند برایم داشته باشد.
که تو خود ذره ای از بهشتی ،
تمام حس های ناب عالم را
با تو می توان داشت ای یار مهربانم.
من با تو زیبایی را لمس کردم؛
عاشقی را حس کردم،
محبت را فهمیدم،
و عشق را درک کردم.
تو برایم جاودانه هستی
و تا جان در بدن دارم
ذره ذره وجودم تو را می خواند ای مهربانم.
یار مهربان من(6518)،
تو همچو باران بهاری
نرم و با طراوتی
همچو تابستان گرم و پر احساس
همچو پاییز فصل عاشقان زیبا و پر مهر
و اما آه از نبودنت
زمستانی سرد و بی روح به زندگیم می بخشد.
به امید بهارت می مانم که با تو می توان
بهاری شد.
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر شما .زنده و پیروز باشید | |
|
سپاس از لطف و نظرتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.