پنجشنبه ۱ آذر
بهانه شو شعری از سودابه حسن پور(کرشمه)
از دفتر نظم نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۴۴ شماره ثبت ۶۹۴۵۵
بازدید : ۵۷۷ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر سودابه حسن پور(کرشمه)
آخرین اشعار ناب سودابه حسن پور(کرشمه)
|
- با تو بهار می شود فصلِ خزان ِ بودنم
دست نوازشت پُلی به سمت سبزِبودنم
- بِبَر مرا به فصلِ گل غنچه شکفته از لبت
- عطر پراکنی بکن برای مستِ بودنم
- فاصله ها بهانه شد، چه دور ماندی ای صنم
- و من هنوز دلخوشم برای لمسِ بودنم
- دلم چه تنگ می شود گاه به گاه بی سبب
- به شب تلنگری بزن هنوز گرم ِ بودنم
- عزیزم التفات کن کمی مرا صدا بزن
- سکوت نه بهانه شو برای زنده بودنم
-
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس بانو | |
|
درود | |
|
درود و سپاس از شما | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود،سپاسگذارم | |
|
درود و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود