دوشنبه ۵ آذر
رویای بی انتها شعری از مهناز حسینی(آناهید)
از دفتر پاییز نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۹:۵۴ شماره ثبت ۶۹۱۲۸
بازدید : ۵۴۶ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر مهناز حسینی(آناهید)
آخرین اشعار ناب مهناز حسینی(آناهید)
|
برای تو امشب
غزلی سرودم از جادوی سیاه چشمانت
و عطر نگاهت
در شب هایی دور
و رویاهایی نزدیک
امشب
برایت شعری نوشتم
از مهتاب شبی
در کوچه پس کوچه های خاطره
و شوق دیدارهای ناب
و نجواهای آرام
در هیاهوی واژه های بی تکرار
غزلی سرودم
از روزهایی که با خیال تو گذشت
بی هیچ بهانه ای برای رفتن
چرا که تو بودی
تنها بهانه برای ماندن
رویای بی انتها
امشب
تغزلی عاشقانه
در سماعی عارفانه
با نگاه تو خواهم ساخت.
#آناهید
#مهناز_حسینی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امشب
تغزلی عاشقانه
در سماعی عارفانه
با نگاه تو خواهم ساخت......................