جمعه ۲ آذر
الهی الهی شعری از غلامرضا شیبانی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۳۶ شماره ثبت ۶۹۰۴۵
بازدید : ۳۴۷ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب غلامرضا شیبانی
|
الهی بریزه غمات دونه دونه
مث ِ برگ زردی که دست ِ خزونه
نه تنها که لبهات ، چشاتم بخنده
فقط شادمانی رو قلبت بمونه
الـهی الـهی ، الـهی الـهی
عزیز دل ِ من ، تو مانند ماهی
سراغت رو دائم خوشی ها بگیره
اگه غصه ای هست رو قلبت ، بمیره
بمونی کنارم ، بمونم کنارت
سکانس من و تو چقد( ر ) بی نظیره
نداره دل من بغیر از تو راهی
جهان بی تو یعنی دقیقاً تباهی
|
نقدها و نظرات
|
عرض سلام و ادب محضر استاد از ابراز لطف تون بسیار ممنون و سپاسگزارم. 🌷🌷 | |
|
دوست ادیب ، معزز و گرامی جناب طهماسبی بی نهایت امتنان و سپاس دارم | |
|
بانو یوسفی گرامی و بزرگوار از همراهی پیوسته و مدام سرکار سپاسگزارم سرفراز و تندرست باشید | |
|
استاد ، اینکه با واژگانی زیبا حقیر را مورد لطف قرار میدهید بسیار سپاسگزار و ممنونم برقرار و شادکام باشید
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.