جمعه ۲۵ آبان
یوسف دوران... شعری از سعید فلاحی
از دفتر لیلایی... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۷:۲۸ شماره ثبت ۶۹۰۲۶
بازدید : ۱۰۸۹ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
یوسف دوران ...
[9 ربیع الاول برابر با 26 آبان 1397 - سالروز آغاز امامت امام مهدی(عج)]
دائم به دل هـوای سلیمانـم آرزوست
یعنی ظهـور حجت رحمانـم آرزوست
دیدار روی مهــدی موعود شود مرا
قربان روی او به خـدا جانـم آرزوست
گـر او نهد به کاسـه چشمان من قدم
خاک قدم به جاروب مژگانـم آرزوست
بر تخت دین بگـو بنشین یـوسف دوران
دیـدار روی یـوسف دورانـم آرزوست
سِکندر کـه بود پی چشمه آب حیـات
حق داشت چون من نداشت آنچه من آنم آرزوست
زیرا که آب چشمه هستی ظهور اوست
یا رب ظهـور دولـت سلطانـم آرزوست.
سعید فلاحی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما | |
|
درود بر شما مهربان... خداوند نگهدارتان | |
|
درود بر شما ممنون از شما اللهم العجل الولیک الفرج | |
|
درود و صد درود پاینده باشید | |
|
سلام و عرض ادب لطفتان مستدام سلامت و سربلند و سرزنده باشید انشاالله | |
|
سلام و عرض ادب سپاس از نظر لطفتوتن پاینده و برقرار باشید | |
|
سلام و درود اللهم العجل اللولیک الفرج انشاالله التعالی الشریف | |
|
درود بی پایان سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگيز و زيباست
در وصف انتظار
يا مهدي(عج)
ادركني