جمعه ۲ آذر
من تو رو دوست دارم شعری از ارسلان احمدی انگالی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۴۱ شماره ثبت ۶۸۹۴۴
بازدید : ۲۴۸ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر ارسلان احمدی انگالی
آخرین اشعار ناب ارسلان احمدی انگالی
|
من تو رو دوست دارم...
نمیتونی رد بکنی...
نمیتونی جلوی این خواستن منو سد بکنی...
من تو رو دوست دارم...
تویی آرامش من...
بسه دیگه دارم میمیرم...
بیا باهام حرفی بزن...
تو رو اندازه دنیا شایدم بیشتر از اون...
جون میگن خیلی عزیزه من تو رو بیشتر ازاون...
دوست دارم عاشقت هستم تومسیر عاشقی...
اونقده خوبی که الان رسیدم مرز جنون...
من تو رو دوست دارم...
نمیتونی رد بکنی...
نمیتونی جلوی این خواستن منو سد بکنی...
من تو رو دوست دارم...
تویی آرامش من...
بسه دیگه دارم میمیرم...
بیا باهام حرفی بزن...(2)
تو خدای رو زمینی...
تو یه عشق نازنینی...
میدونم تکی تو دنیا...
میدونم فقط همینی...
تو رو تا حد جنون دوست دارم...
نه نمیشه از تو دس بردارم...
تو واسم معنی زنده بودنی...
ازجهان بی تو من بیزارم....
من تو رو دوست دارم...
نمیتونی رد بکنی...
نمیتونی جلوی این خواستن منو سد بکنی...
من تو رو دوست دارم...
تویی آرامش من...
بسه دیگه دارم میمیرم...
بیا باهام حرفی بزن...(2)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.