يکشنبه ۴ آذر
خندون شعری از محمدرضا کوزه گر کالجی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۳۱ شماره ثبت ۶۸۷۳۰
بازدید : ۵۹۷ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر محمدرضا کوزه گر کالجی
آخرین اشعار ناب محمدرضا کوزه گر کالجی
|
خندون
الهی که تورو خندون ببینم
معطر چون گل ریحون ببینم
هماره لحظه هاتو مثل خورشید
پراز شور و شعف تابون ببینم
الهی مثل ابرای بهاری
به چشمات خنده ی بارون ببینم
و دستان نگاه عاشقت را
پر از آیینه و شمعدون ببینم
نیاد هرگز سراغت ذره ای غم
تو رو ای نازنین خندون ببینم
الهی لحظه های زندگی تو
طراوت بخش چون بارون ببینم
وجود نازنیننت را عزیزم
جدا از واژه ی هجرون ببینم
و بر لبهات باغ شوق لبخند
چه در پیدا چه در پنهون ببینم
تورا ثابت قدم در مکتب عشق
به مثل لیلی و مجنون ببینم
- ساری90/12/1
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب استکی بزرگوار تشکر از حضور شما | |
|
سلام جناب مودب تشکر فراوان از حضورتون | |
|
سلام سرکار خانم یوسفی تشکر از حضورتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و دلنشين بود
اميد بخش