« مكتب محمد(ص) »
ما پيروان مكتب درس محمديم(ص)
با تربيت زِ مكتب اولاد احمديم
دين بشر به همت احمد، به رونق است
رونق به دين بُوَد ، اگر امداد احمديم
بيداد روزگار به احمد(ص) جفا نمود
بيداد گـر مباش ، كـز افراد احمديم
اولاد احمد است كه دين را رواج داد
مَشكن رواجش، اَر پي اولاد احمديم
در راه معنوي هدايت ، به وحدتيم
توحيد جو ، به وحدت اولاد احمديم
هر درس معرفت ، كه بگفتن پيمبران
با درس معرفت ، پي اولاد احمديم
بـر ما طريق علم الله ، قبول شد
ما پيرو طريقه ي اولاد احمديم
روز جزا كه خلق زمين، غرق آتشند
ما سايه ي شفاعت ، اولاد احمديم
اولاد احمدنـد ، شفيعان روز حشر
ما قائل2 شفاعت ، اولاد احمديم
ما شيعيان به خلق مسلمان سر آمديم
يار علي(ع) و شيعه ي داماد احمديم
احمد كه خاك راه كند،كاخ ظلم را
هميشه در حمايت و امداد احمديم
بنيان گذار مكتب اسلام احمد(ص)است
ما ساكنان مكتب ارشاد احمديم
امداد ما هميشه بر اين دين احمد است
ما مطمئن به همت و امداد احمديم
هـر امتي اطاعت پيغمبرش كند
ما تابع اطاعت ، آزاد احمديم
ما امت محمد(ص) و پوياي وحدتيم
در وحدت كلام فرح زاد3 احمديم
سرشاد و سرخوشيم زِ دين محمدي
با محتوي امت سرشاد احمديم
اولاد احمدند ، به ما تربيت دهند
از درسشان ،به پيروي ِ استاد احمديم
در دين سابقين ،همه جا بودن عابدان
در دين مسلمين،همه عُبّاد4 احمديم
استاد احمد(ص)،آنكه كند ديني استوار
ما تابع هدايت ، استاد احمديم
افراد مسلمين،همه با نظم و يك نظام
با نظم دين حق ، همه افراد احمديم
در باغ خُلد و جنّت طوبي و سرو سبز
آندم به پاي قامت شمشاد احمديم
خود اي حسن،تو يك نفر از نسل آدمي
با جمله نسل آدمي، افراد احمديم(ص)
٭٭٭
1- قيامت - برانگيختن 2- گوينده- معتقد بر چيزي 3- شادي بخش 4- عابدان
موثر و زيباست