دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
کاشیکروزیدلم شـیداشَوَد
عشقِنابوبیغشیپیـداشَوَد
کاشـــکی ٬آیــد نــــوای دلکـــشی
روزِ شـــــادی در دلــم برپا شود
اینکـــویرِ تشنه از بارانِ عشق
آب گیــرد تا چنـــان دریــــا شود
دستِ گَرمی برتَنِ سَـردم رسد
چشمهیمسدودِچشمم واشود
تاکهحامیهمچومجنونیمدام
کو به کو آوارهی هــر جـــا شود
سَـــر گـــــذارد بر قَـــدَمهای نـــگار
گـــر هــــویدا رویِ آن زیبـــا شود
هر کَسی نامردُمی سَــرزد از او
در میانِ عاشقــــان رســـــوا شود
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استادبزرگوار:سپاسگزارم ازمحبت شما.شادمان باشید | |
|
سلام جناب جعفریان عزیز:ازدقت ولطف حضرتعالی سپاسگزارم.اولین مصراع این است که اشتباه تایپ کردم(کاشکی روزی دلم شیدا شود)مورد بعدی حق باشماست.شادمان باشید | |
|
سلام برشما:خیلی ممنونم.ایزدیکتایارتان باد | |
|
سلام سرکارخانم یوسفی:ازلطف شماتشکرمیکنم.خدایارتان باد. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود