شنبه ۳ آذر
آیینه شعری از مینا صدیقی (باران)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ۰۶:۵۹ شماره ثبت ۶۸۴۶۴
بازدید : ۷۶۷ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر مینا صدیقی (باران)
آخرین اشعار ناب مینا صدیقی (باران)
|
من در نگاههای تو پیدا نمی شوم
شیرین خسرو/ی تک و تنها نمیشوم
صبرم تمام می شود و آآآه از دلم
آیینه را که غرق تماشا نمیشوم
صدبار گفتیَم که تمامش کن و برو
دور از نگاههای تو شیدا نمیشوم
هر پنجره به روی دلم باز می شود
جز تو برای هیچ کسی ما نمیشوم
یک ماهی ِ دچار تو افتاد روی خاک
بی ساحل حضور تو دریا نمیشوم
فال ِ نخواندهی سر سالم به دست توست
یلدای شب نشینَم و فردا نمیشوم
با تو چگونه حسرت عاشق شدن نبود
با چشمهــای بسته که رســـوا نمیشوم
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون | |
|
🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زيباست