روزها به یاد تو، کنار ساحل می نشینم و سروده های خود را برای دریا نجوا می کنم،
موج های دریا از صدای شنیدن اشعارم خروشان شده اند...
و صدف های ساحل با شنیدنشان به رقص آمده اند...
و مرغ های دریایی بامن همصدا شده اند...
من دلم را به طوفان دریای تو زدم...تا مرا در امواج خود بگیری و در عشقت غرق کنی...
آری من به ماهی ها عاشق شدن را خواهم آموخت...
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.