شنبه ۳ آذر
دردایل شعری از رسول قائمی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ۱۹:۲۳ شماره ثبت ۶۷۶۳۹
بازدید : ۶۰۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب رسول قائمی
|
#درد_ایل
متیل نیسه بگم سیت دردایله
گپل خمپاره ای زلفلل چویله
مژیل خمپاره ریزباروت چاشنی
خوندن کوک کهی ایرو ده جاشنی
اگه توعاشقی گل پایه بندی
بچه غم زایه ای مهلی زمندی
وخیالت نرسه که وت به دیرم
موزتوخونیبرم بسابمیرم
قربون اوتیل زردالی وارت
تانیی وحونمون نیام ومالت
پرسون پرسون اوممه تادم باغت
کشش بوباغته یا دم خیالت
تیلت مسلسله برگلت خشابه
هرجاکه سیلم کنی او جاخرابه
#رسول_قائمی
|
نقدها و نظرات
|
مرسی همچنیت درود برتو💚🌷🌷 ایام تسلیت | |
|
ممنون اقای طهماسبی عزیز هزاران درود برتو | |
|
درود وسلام برتو عزیز این شعر لری یاسوجی یابویراحمدی هست انشاالله به فارسیش میکنم میفرستمش | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ایام تسلیت