شنبه ۳ آذر
تیکال بیراحمدیم شعری از رسول قائمی
از دفتر نغمه های لری نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ۲۲:۳۱ شماره ثبت ۷۱۶۴۵
بازدید : ۴۸۹ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب رسول قائمی
|
#تیکال_بیراحمدیم
مالِمُون باراِیکِنِهِ بِهسِن سِینه تُل
خُرجِینَه دُزاِیبَرهَ لِیکَه اِیزَنِه گُل
چِه خُوب مایُون بُور بِرنُوبِلُندی
چِه خُوب مال داشِتِه بِی یارقَشَنگی
مِیناسُرخ بازِی اِیکِنِه چِی کُوگِ مَهَسُم
اِیچرخِهِ مِن هَوا دَسمالِ مِن دَهَسُم
تِیَکال بِیرَحَمَدی قِدِش بُلَنده
نَکِنِه عَهد بِشکَنِی بِی کَس بِخَندِه
تِفَنگُم بِرنو بُلَند خُوش کارِ هَفت رَنگ
وَم بِیین قَطارِمهَ خُم بِکُنُم جَنگ
کُر بیرَحَمَدِیَم پام و رِکابهِ
نَیِِیِنُم تِفَنگِمُو چِه فِیدهِ داره
#رسول_قائمی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.