شنبه ۳ آذر
رباعی های سرخ شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ۰۸:۰۴ شماره ثبت ۶۷۵۷۳
بازدید : ۶۳۲ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
هستی همه را حکایت نی دیدم
در هر نفسی شکایت نی دیدم
روزی که سر بریده بر نی می رفت
رفتن همه را روایت نی دیدم
پیراهن گل دریده من خاموشم
خواب همگان پریده من خاموشم
هفتاد و دو لاله سبز شد در آتش
آتش به جنون رسیده من خاموشم
یک لیلی و صد هزار مجنون، آتش
یک شاخه گل نماز در خون ، آتش
لبخند میان خون و آتش می زد
دریا که شد از درون و بیرون آتش
بوی نفس بهار بود آه نبود
آن واقعه یک بهار کوتاه نبود
محبوب و مراد کاروان می دانست
غیر از گذر از مسیر خون راه نبود
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.