اَمردادِ غزلهایم!
نمیمیری
تو در آغوشِ خاک،
پهلو نمیگیری
تپش داری همیشه
در شمیم دلنواز عشق♥️
به وقتِ رویشِ امّید
تو را گر چه به عطرِ 🌾 گندمینِ ماهِ آخر میسپارم من
ولی تو همچنان شهبانوی احساسِ خورشیدی ☀️♌️
و چون تاجی درخشانی به موهای بلندِ دخترِ زیبای تابستان
و #شهریور
هنوزم هم تبار توست
هوایش نو بهارِ دومین فصل است
میان باغ انگورش نسیمِ #مهر میرقصد
درونِ دستهایش گردوی تازه
به زلفش خوشه خوشه 🌾، زندگی آویز
خلاصه
جانِ شعر من برای تو بگوید که
تمام فصلها سرشار زیباییست وقتی که
من و تو مِهربان باشیم
🎼 تو ای آهنگِ پایانی
بیا
#مرداد من،
آواز رفتن را به گوشت دلنشین میخواند و برایت آرزوی دلخوشی دارد
چه فرقی میکند
📆 تقویم ما روی کدامین برگ میچرخد؟
مهّم این است
که شادی، 🎼 سمفونی لحظهها باشد
سلام ای واپسین، آوای تابستان
برای مردمِ ما قاصد لبخند و باران باش ⛈
میان این همه بغض و پریشانی
شبِ اندوه و ویرانی
🌙 تو دیگر ماهِ تابان باش 🌙
#مه_ناز_نصیرپور
سی مرداد ۹۷
سلام مه نازعزیزم
بسیار زیبا و با احساس بود