عید قدیر بر شما عزیزان مبارک باد
انسان مطلق
احمد است خورشید در عالم علی چون ماهتاب
مَاه می باید که باشد جانشینِ آفتاب
رهنوردانِ شب آلودِ ستاره ناشناس
کی سفرکردند آرام و بدون اضطراب ؟
بی دلیل ونور ره گم می کند مرد خرد
عقل کافی نیست دردریای بی حد وحساب
ای دل آیینه با آیینه دارِان وصل باش
آسمان آینه ا ی دارد به نام بوتراب
او که نطقش می کشد انگیزه ی بیداد را
او که حرفش می برد ازناکسان آ رام و خواب
بی ولایت هر مسیر و هر مداری ساقط است
بی بصیرت منحرف شد از مسیر انقلاب
رکن انسانیّت مطلق ، نماد حق علیست
او که بر اتمام بر اکمال دین شد انتخاب
شهر بازی هست وبسیاری که بازی خورده اند
گاهی از صورت نمایان گاهی از زیر نقاب
هر سرودی، بی وجودِ عشق، نطق مبهم است
شعر اگر ظرف هوی باشد نباشد جز حباب
هیچ راهی نیست باید با علی بیعت کنیم
هر که شد آیینه بیعت می کند با آفتاب
هرگروهی فکرو قصد تک روی دارد خطاست
نیست برحق هرکه از وحدت بگیرداجتناب
پنچ ،مذهب مثل ِ پنچ انگشت اگر مشتی شوند
کی شوند ابزار دست دشمنان ای کامیاب
دوستی با تهمت و توهین نگردد بر قرار
خون به خون هرگز نگردد شسته ، با ید جُست آب
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
اگر خلق عالم علی را می شناختند ، دوستش میداشتند و اگر خلق عالم علی را دوست
میداشتند ، جهنم آفریده نمیشد . . .
عید غدیر مبارک