جمعه ۲ آذر
مشکوکم شعری از سمانه باقرزاده
از دفتر پاييزان نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۲۹ شماره ثبت ۶۷۰۵۸
بازدید : ۸۵۳ | نظرات : ۵۵
|
آخرین اشعار ناب سمانه باقرزاده
|
مشکوکم
.....
به روزائو شبای تو،به فرداهات بدبینم
نه خورشیدی نه مهتابی پسِ ابرت نمی بینم
|