يکشنبه ۲۷ آبان
فقط زنده باش شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۱۲ شماره ثبت ۶۶۸۶۳
بازدید : ۵۲۵ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
سینهها در تبوتاباستخدامیداند
دلِ ملت که کبــاب است خدا میداند
هرکَسیهرچه توانست ربود از مَردم
ژنِبرتر چو حساب استخدا میداند
زندهبودن شده تنها هدف و کارِ همه
اینچهرسموچهعذاباستخدامیداند
طالبِزندگیام ، هر طرفی می گوید
واقعینیست حباباستخدا میداند
تشنهامقطرهی آبیزِچهرونیست،بگفت
موجبشکشفِحجاباستخدامیداند
فکر واندیشهدگرنیستملاکِسنجش
جیبها حدّنصــاب استخدا میداند
در چنین وضــــــعِ اسفبــــــار برایِ مَردُم
آرزوها که ســــراب است خدا میداند
گرکهحامیسخنیگفتزِحدَّشافزون
قسمتشسُربِمذاباستخدامیداند
کاشکی پاک شَوَد گَرد و غبــــــارِ افکار
وضعِ امروز خراب است خدا میداند
میر و مولا چو بیاید دلِ ما شاد شَوَد
دیدنش عینِثواب است خـدا میداند
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استادبزرگوار:حضورتون موجب دلگرمی است.سپاسگزارم | |
|
سلام برشما:سپاسگزارم ازلطفتون.پاینده باشید | |
|
سلام برشما.سپاس ازهمراهیتون.شادمان باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و مبين مشكلات جامعه