جمعه ۲ آذر
شايد شعری از سمانه باقرزاده
از دفتر پاييزان نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۳۲ شماره ثبت ۶۶۵۹۸
بازدید : ۷۸۶ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب سمانه باقرزاده
|
....
توو اوج يه دلبستگي،پا پس کشيدي ...چي بشه!!
صد بار هم دل نشکني...!،حسّ ِ منه که سرکش ِ
....ِ
|